ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

این صدا عنوان نمی‌خواهد!

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

۱-۱. یک نفر هست که باید به او بگویم که، این صدا نباید برای تو باشد! من این صدا را در دیگرکسی می‌جستم. یافتنش در تو، لطفی ندارد.

۱-۲. من کاملا این پتانسیل را دارم که از راه صوت به عشق برسم.

۱-۳. ای بر پدر آن‌کسی که ویس فرستادن را ایجاد کرد. نور به قبرش ببارد!

۱-۴. راستش را بخواهی کمتر از نصف حرف‌هایت را فهمیدم. مشغول شنیدن صدایت شده بودم. صدایت در من به تمامی می‌نشیند لعنتی! (همانند صدایی که در این پست گفته‌ام)

۱-۵. مراقب صدایت باش. هرچند که نمی‌بایست مال تو باشد. همین‌قدر خودخواهانه!

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • محمدعلی ‌

نظرات  (۳)

صدا کن مرا. صدای تو خوب است :)
پاسخ:
دقیقا دنبال این جمله می‌گشتم. نوک زبونم بود، ولی یادم نمی‌اومد :))
  • جناب منزوی
  • صدا، زیبایی فریبنده ای دارد. همچو صورت.
    پاسخ:
    بله :)
  • بهــ ــار..
  • خاب دیگه تو هم قاشوق شدی رفت :))))))))))
    #انتقام
    پاسخ:
    با توجه به بندهای اول و آخر، باید بگم که نه :))
    + من که یادم نیست انتقامِ چی بود ولی برای خودت اسپند دود کن که یادته :)))