ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

هاربٌ منک الیک

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

هیچ رمضانی نبوده است که تا این مقدار از تمام شدنش، وحشت‌زده و مضطرب و گریزان بوده باشم. 

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • محمدعلی ‌

ماه رمضان

نظرات  (۳)

  • بهــ ــار..
  • خوش به حالت. من هیچی نفهمیدم ازش! حتی یه روزم روزه نگرفتم به طرز شرم‌آوری! -_-
    حتی احیا هم نگرفتم کلا دیگه امیدی بهم نیست.. -_-
    پاسخ:
    ای کاش منم تقصیراتم همینا بود.
  • کنت مونت کریستو
  • از تمام شدنش گریزان بودید یا از خودش؟
    پاسخ:
    تموم شدنش.
    من در تو گریزان شدم از فتنه خویش
    من آن توام مرا به من باز مده...
    پاسخ:
    چه شعر خوبیه...