ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

روح‌مان می‌رفت، جسم‌مان می‌ایستاد!

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

و من این جسم را خواهم کشت.


+ عنوان تغییرداده‌شده‌ی متن قالب سفید یک وبلاگ دیگر است که بخشی از یک آهنگ است. عالی بود.

++ منظور خودکشی نیست :|

+++ جمعه‌ی خوبی را برایم آرزو کنید و همینطور دعایم کنید که بتوانم بر این سنگینی فایق بیایم.

++++ چند روزی می‌شود که می‌خواهم چندصفحه‌ی یک رمان را مرور کنم. وقت نمی‌شود! آخرش تبلت را می‌برم و وسط اضافه‌گویی‌های ادبیات، رمانم را می‌خوانم :|

  • ۹۷/۰۹/۲۰
  • محمدعلی ‌

مسیر حرکت

نظرات  (۹)

  • مــاهان (ف.چ)
  • بقیه‌ش اینه:
    با لبی که کاربرد اصلی‌اش بوسیدن است/ چای می‌خورد و قلب استکان می‌ایستاد.


    مال یه آهنگه.
    پاسخ:
    نمی‌دونستم. الان سرچ کردم و شنیدمش، بدک نیست :)
  • خورشید ‌‌‌
  • چی می‌خونی؟
    پاسخ:
    شرلی - شارلوت برونته
    اما داره وسطش.
    جسم رو نکش! کنترل روح رو به دست بگیر
    پاسخ:
    نوشتم توی پی‌نوشت که تغییریافته‌ی اون جمله‌ست.
    برعکس. جسم مزاحم روح شده. روح که بچه‌ی خوبیه :))
    تو هنوز سیستم لازم داری؟
    با خبر شده ام که شاید به زودی یکی بخواد کامپیوترش رو عوض کنه و خب قبلی رو نمیخواد :)
    اگه میخوای بگو که ببینم بالاخره میره یه کامپیوتر جدید بخره یا نمیره و باس موهاشو بکشم :دی
    پاسخ:
    :))))
    از لطف شما متشکرم اما خواهشاً بخش‌های این‌شکلی پست‌ها رو با حالت طنزگونه و شوخی‌مانند بخونید :))
    باشه :دی ولییییی خو اگه لازم داری هستا :) این دیگه موتورم نیست گواهینامه بخواد =))
    پاسخ:
    الان که کنکور دارم و اصلا نمی‌تونم کاری کنم باهاش :دی ولی ممنون. شما خیلی بخشنده‌ای :))
    + آقا من بعد کنکور اگه پولش جور شد و موتور گرفتم ایشالا، یکسال بدون گواهی می‌رونم و بعدش میرم گواهی می‌گیرم تا ببینید که رانندگی گواهی و تصدیق سرش نمیشه :دی
    ان شا الله رتبه یک بشی پز بدیم =))
    خواهش میکنم
    ای آقااا خودم معرفیت میکنم موتورتو ببرن بخوابونن =))
    پاسخ:
    امیدوارم زیر نهصد بشم -_-
    من به زیر صد شدن شما امید دارم بابا :))
    بیخودی ناامید نباش :)
    پاسخ:
    امیدتون می‌تونست درست باشه، ولی خب حیف که نیست.
    درسته!
    هنوز کلی وقت داری و میشینی میخونی اون روی منو بالا نمیاری :دی
    باااااااااااید رتبه زیر صد بیاری چون میتونی :/
    هیچ عذری هم پذیرفته نیست بدو برو سر درست اصلا :/
    منم بدوم برم سر درسم اصلا =))
    پاسخ:
    امیدوارم :)
  • جناب منزوی
  • امیدوارم جمعه ی خوبی داشته باشی :)
    پاسخ:
    ممنونم :)