ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

پس امیدی هست هنوز

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ب.ظ

این روزها، دغدغه‌هایم تلنبار شده‌اند روی هم. مانده‌ام که اول کدامشان را برطرف کنم. راه طولانی‌تر از آن است که بشود تصور کرد و کار، بزرگ‌تر از آنی که بتوان حدس زد. دنباله‌ی هیچ را هم که بگیری باخته‌ای! ولی، انتخاب با ماست هنوز. 

  • ۹۷/۰۵/۲۲
  • محمدعلی ‌

مسیر حرکت

نظرات  (۵)

دقیقا همینه برادر ...دنباله یه چیزو بگیر که دوست داری و تو ذهنته .یه گوشه ازشو بگیرو ادامه بده مثل یه پازل میمونه که شکل نهایش دقیقا مشخص نیست ولی هر تکه از پازلو برداری تکه بعدیش مشخص میشه !
+یه روز باختن هم  زیاد.
+همیشه امید هست ،مگر خدا یه نقطه بذاره ته خط.
پاسخ:
شاید همینطور باشه.
+ یه ثانیه هم زیاده...
ع ص : وظیفه تو در این لحظه مهم ترین کار است . اگه به آن مشغول شدی کارت را کرده ای و اگر آن را بگذاری و همه امور دیگر را انجام بدی هیچ کار نکردی
پاسخ:
بله...
  • פـریـر بانو
  • فرض کن یه پارچه چهل‌تیکه قراره بدوزی. یه سرش رو بگیر و شروع کن و خورد خورد برو جلو تا کارت رو تموم کنی. :)
    پاسخ:
    پارچه چهل‌تیکه راستش دقیق نمی‌دونم چیه.
    ولی اگه هر کار و هر دغدغه رو، یک نقش و نقاشی و طرح در نظر بگیریم؛ ما اگه بخوایم توی این نقاشی‌کشیدن‌ها و قلم‌زدن‌های مستمر، مفاهیم مشخص و مرتبی رو [حداقل] برای خودمون پیدا کنیم و بکِشیم و برسونیم، باید بدونیم که دقیقا از چه خط و رنگ و نقشی شروع کنیم و با چه خط و رنگ و نقشی تموم کنیم و بعد از هر نقاشی و کاری، سراغ چه نقش و نگاری بریم و خلاصه، نیازمند یه نظم و ترتیب خاصیه :دی
  • פـریـر بانو
  • شمالی هستی و نمی‌دونی چهل تیکه چیه؟ بگم اعدامت کنن؟ :)))
    تیکه‌های کوچیک از پارچه‌های مختلف رو به هم می‌دوزن و باهاش روکش پتو و لحاف یا رومیزی و... درست می‌کنن.

    این هم می‌تونه مثال خوبی باشه. اگه از اتود جلو بریم تا به طرح کامل برسیم هم می‌بینیم باید قدم به قدم انجام شه و از خط‌های ساده شروع کنیم تا خطوط ظریف و انتهایی. :)
    پاسخ:
    روکش پتو و لحاف درست کردیم ولی نه چهل‌تیکه‌طور. یه تیکه بود :))) 

    اوهوم. مهمه هر حرکتمون. نمیشه از هرجا و به هرشکل شروع کرد. برخلاف چهل‌تیکه‌دوزی :دی
  • פـریـر بانو
  • چه عجیب! :|

    :: فکر کردی چهل تیکه دوزی همینطور یلخیه؟ اون هم دقت و مرحله‌ای رفتن می‌خواد پسرجون! (چپ چپ نگاه کردن)
    پاسخ:
    والا! 

    دقت آره. ولی مرحله‌ای، نه. مقداری تیکه پارچه برمیداری، و به همدیگه می‌دوزی، و میشه یک پارچه‌ی یکپارچه و سراسری :دی در واقع این تیکه پارچه رو اول بدوزی یا اون تیکه رو، فرقی توی کل، ایجاد نمی‌کنه :))