ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

شب‌های خاموش

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ب.ظ

همه‌ی این روزهایی که می‌گذرد، یک حرف است که به ذهنم می‌آید و مرا رها نمی‌کند. همه‌ی این روزها در این فکر و خیال به سر می‌برم که این روزهایی که می‌گذرد را قبلا دیده‌ام؟ رنگ آشنایش را کجا دیده‌ام که حالا انگار بخواهم گمگشته‌ای را پیدا کنم، حیرانش مانده‌ام؟! سردی این هوا و تیرگی ابرها، دقیقا مرا به کجا می‌برد که اینقدر ترسناک و دلگیر است؟ خانه‌های قدیمی چه؟! دیگر کم کم دارد سخت می‌شود تاب آوردن همه‌ی این‌ها با هم. 

  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • محمدعلی ‌

هست و نیست

نظرات  (۲)

  • ماهی کوچولو
  • :)

    من نفهمیدم یعنی حس میکنین دارین چیزهای تکراری رو تجربه میکنین؟
    پاسخ:
    یه‌بار فکرکنم اسنفد95 بود که داشتم روزهای تکراری رو تجربه می‌کردم مو به مو! فرصتی بود که از دست رفت. ولی این‌بار تکرارِ یه‌چیزایی هست ولی نه از اون نوع. در واقع یه‌حس و فکر مداوم هست که همیشه بوده. یه حس نسبت به گذشته و تکرار یک‌سری از افعال که واقعاً خودمم نمی‌تونم درکشون کنم :)
    گاهی همه چی میشه تکرارِ مکررات. ولی می‌گذره. حس می‌کنم فقط می‌خواد تحملِ ما رو محک بزنه.
    پاسخ:
    شاید.