ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

م یا ف یا چ یا همش!

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

انصافاً حرکت زشتی نیست حذف وبلاگ یکی دو روز قبل از کنکور؟! انصافاً حرکت زشتی نیست بعد از کنکور ناپدید شدن؟! چه خبره؟ اگه خوب دادن که این کارا رو نداره. اگه بد دادن هم که دنیا به آخر نرسیده! 

# موقت چهل‌وهشت ساعته.

  • ۹۷/۰۴/۰۸
  • محمدعلی ‌

نظرات  (۷)

کی این کار رو کرده بکشیمش؟ 
پاسخ:
«م یا ف یا چ یا همش» 
  • بهــ ــار..
  • سرزنش نکن که هیچ معلوم نیست خودمون یه سال دیگه این موقع چیکاره ایم..:|||
    پاسخ:
    هنوز پست رو منتشر نکرده بودم که عذاب‌وجدانشو گرفتم! :||
  • کنت مونت کریستو
  • با توجه به «همه اش»عنوان هرچی این سه حرف رو سرهم میکنم به کسی نمیرسم! مثلا چفم:/مچف:/فچم؟:|
    پاسخ:
    نباید سرهم کرد این سه حرف رو :)
  • کنت مونت کریستو
  • میدونم-__-
    پاسخ:
    :)) 
  • פـریـر بانو
  • کی رفته؟ :|
    پس نگران سال بعد تو نباشیم دیگه؟ نمیری بعد و قبل کنکور. خداروشکر :))
    پاسخ:
    «م یا ف یا چ یا همش» :))
    تضمین نمیدم :دی
  • פـریـر بانو
  • :|
    پاسخ:
    :))
    خبری نشد؟
    نظرم اینه پست رو پاکش نکن
    شاید بیاد و ببینه...
    پاسخ:
    نه. مسئله‌ی خنده‌دار اینه که شماره دارم؛ اما خب زشته من بخوام زنگ بزنم و اینا. و خب زنگ که نمیزنم و پست رو پاک نمی‌کنم و منتظر می‌مونم تا بالاخره یه سری بزنه و ببینه.
    + اصن فکرشو نمی‌کردم پست آخرش منظورش اینقدر عجیب باشه. آخه وبلاگ و اینستا و توییتر با هم؟! :|
    ++ پیداش کردم. وضعیت نسبتاً سفیده. :)