ظاهر

توضیحی که درباره عنوان وبلاگ، در هدر مشاهده می‌کنید، توضیح اشتباهی‌ست که ناگهانی و به صورت آزمایشی شکل گرفت و بعدش امکان تصحیح از بین رفت! به‌جایش، «ساحل ابراز» را ببینید که توضیح مختصر و خوبی برای «ظاهر» است. ظاهر آدمی، ساحل بروزات اوست. هرچه که در او بماند، آخرش روزی به ساحل می‌رسد و از چشم‌هایش، آری از چشم‌هایش به بیرون می‌جهد.

امید سبز بهار

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ب.ظ

دریافت

من بهار را با این تصویر و این آهنگ شروع می‌کنم. این دو امید سبز. شما بهارتان را با چه شروع می‌کنید؟ 

  • ۹۷/۱۲/۲۹
  • محمدعلی ‌

نوروز ۹۸

نظرات  (۷)

  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر زیباست...
    پاسخ:
    ^_^ 
  • خورشید ‌‌‌
  • اجازه می‌دم خودش بگه. خودش بیاد و کوله‌بارش رو پهن کنه.
    پاسخ:
    هوم. اینم خوبه :)
    من با این آهنگ شروع می‌کنم:
    https://www.aparat.com/v/OvxgP/رستاک_آهنگ_ترکی_آذری_گلدی_باهار_geldi_bahar_-Azerbayca

    اونجا که میگه گلدی بهار، گلمدی یار
    ینی اومد بهار [ولی] نیومد یار
    پاسخ:
    جالب بود :)) 
    ایشالا نودوهشت سال مراد باشه :))
    ایششششششالا :))
    به قول اون بزرگواری که پست گذاشته بود اولین سین امسالتون سینی چایی برای خواستگارتون باشه. اونم کی؟ مراد :))
    پاسخ:
    ایشالا ایشالا :دی
    راستییییییییییییییییییییییییی، خوشحالم که برگشتید :دی
    پاسخ:
    ممنوووووووون :دی
    من با زیست شروع کردم :))) هاهاهاهاها 
    پاسخ:
    با خوب چیزی شروع کردی :)) 
    واللا به این ساعت سال تحویل با خواب شروع کردیم.
    آقا سال نوت مبارک باشه.
    پاسخ:
    منم خوابیدم دیشب رو :دی 
    سال نوی شما هم مبارک باشه.